• A lot of people know cars ,anybody knows the latest car interior design materials?
  • A lot of people know cars ,anybody knows the latest car interior design materials?

Parechje persone cunnosci vitture, qualcunu cunnosci l'ultimi materiali di design d'internu di vittura?

Attualmente, i materiali di i sedili nantu à e vitture media è high-end in Cina generalmente utilizanu pelle Alcantara è Nappa, chì i dui ùn sò micca assai convenienti per cura, è l'ultimu hè criticatu da i prutezionisti animali.Ci hè un materiale chì hà un toccu favuritu di a pelle cum'è a pelle è hè faciule di cura è resistente à l'abrasione è l'anziane?

ALP1

U 21 d'Aostu di u 2021, Chinese Express è Dow anu annunziatu inseme in Shanghai chì i dui partiti triennali di ricerca è di sviluppu cumunu di rializazioni scientifiche di materiali innovatori - a prima pelle di silicone LUXSENSE high-end in u mondu appruvata per l'internu di l'automobile hè stata liberata. sbarcatu, serà u primu à esse appiicatu à HiPhi X. Gaohe Automobile hà annunziatu chì aprirà ufficialmente a selezzione di LUXSENSEpelle di siliconetessuti interni di culore chjaru in settembre.

Ding Lei, fundatore di Huaren Express Gaohe Automobile, hà dettu: "Cum'è un ambientalista praticu, prumove a cuuperazione cumpleta trà a cumpagnia è Dow. Da u pensamentu funziunale à l'esperimentu di u pensamentu, rompe a fabbrica di l'auto tradiziunale, i fornitori di pezzi è l'imprese di materia prima. U modu tradiziunale di cuuperazione unicu trà e duie cumpagnie parte direttamente da a ricerca è u sviluppu di materiali upstream, è usa a tecnulugia di punta in u mondu per creà un futuru bassu di carbone è amichevule per l'ambiente per l'utilizatori di "dawnbreakers". di materiali high-tech, ma hè per l'industria Hè un grande saltu per a civilizazione umana è cuntribuisce à una relazione più armoniosa trà l'omu è a natura ".

ALP2
ALP3

U primu materiale di pelle di silicone in u mondu hè un materiale innovativu creatu apposta da Chinese Express è Dow Company per a salute umana è u toccu di lussu.Ùn hà micca solu un toccu unicu di a pelle è una sensazione delicata, ma ancu ghjunghje à un novu livellu in termini di resistenza à l'usura, resistenza à l'invecchiamento, antifouling è ritardante di fiamma.Ùn cuntene ancu solventi dannosi è plastificanti, hè inodore è volatile, è porta Un stilu di vita novu chì hè sicuru, sanu, low-carbon è ecologicu.Per u campu di l'automobilistiche cù esigenze materiali estremamente strette, a nova pelle di silicone porta senza dubbitu à l'utilizatori una nova scelta di più alta qualità è prutezzione ambientale, chì permette à l'utilizatori di gode di una sperienza di viaghju "cunfortu, salute è lussu".


Tempu di post: 31-aug-2021