• Vantaghji di l'usu di carta di casting per fà a pelle artificiale
  • Vantaghji di l'usu di carta di casting per fà a pelle artificiale

Vantaghji di l'usu di carta di casting per fà a pelle artificiale

I vantaghji ecunomichi di l'usu di carta di casting per fà a pelle artificiale è a pelle sintetica sò i seguenti:

1.Equipment costu hè assai ridutta.Questu hè chì u metudu di rivestimentu di fusione cù carta di fusione hè più simplice di u metudu di revestimentu di fusione è u metudu di calandratura di striscia d'acciaio inossidabile in quantu à l'equipaggiu.Inoltre, a carta di liberazione hè assai più prezzu di a cinta in acciaio inox.

2.A carta di casting pò esse usata ripetutamente.In i paesi stranieri, pò esse usatu ripetutamente per 5 volte per a fabricazione di pelle artificiale PVC è 10 volte per a fabricazione di pelle sintetica di poliuretano.Di sicuru, u nùmeru di usi ripetuti hà una relazione assai impurtante cù l'equipaggiu di produzzione, u almacenamentu è u nivellu di operazione di i pruduttori di pelle artificiale.

3.It pò cambià a superficia di pelle artificiale o pelle sintetica, chì hè impussibile di fà cù cinturione in acciaio inox.U chjamatu "cambiamentu di a superficia" significa chì a carta di liberazione in rilievu pò trasfiriri diversi mudelli di pelle à a superficia di pelle artificiale o pelle sintetica, è pò mudificà a superficia.Inoltre, pò fà chì a superficia hà diversi lustri, da matt, semi gloss à ultra-high gloss.Inoltre, hè abbastanza cunvenutu per cambià u granu di pelle, senza cambià l'equipaggiu, solu cambià un pezzu di carta libera cù u granu di pelle necessariu.

4. Impedisce l'aderenza di pelle artificiale o pelle sintetica.A carta di liberazione hè chjappata cù clorur di polivinile o acitu di poliuretanu.Dopu l'asciugatura, pò esse arrotolata per u almacenamentu è sbuchjata quandu hè necessariu.Questu hè ancu impussibile cù altri trasportatori.

5.Multilayer coating pò esse realizatu nantu à a stessa carta di liberazione.

6.Per pelle artificiale o pelle sintetica cù diverse formulazioni di resina, e caratteristiche di sbucciatura di carta di liberazione ponu esse aghjustate è cuntrullate.

I metudi di classificazione impurtanti di carta di liberazione di pelle artificiale sò i seguenti:

A.Secunnu a classificazione di glossiness, si pò esse divisu in tippu di enfasi, tippu luminosu, tippu semi luminosu, tipu d'estinzione semi, tipu d'estinzione è tipu di super estinzione;

B.Segundu u materiale di rivestimentu, pò esse divisu in carta basatu in silicone è carta non basata in silicone;

C.It pò esse divisu in polyvinyl chloride (PVC) carta di cuoio artificiale è carta di cuoio di polyurethane secondu a classificazione di usu;

D.It pò esse divisu in carta liscia è carta embossed secondu à s'ellu ci sò strisce o micca.

E-mail: jeff@cnpolytech.com

Mobile/Whatsapp/Wechat:+86 15280410769

www.fjcnpolytech.com

https://youtu.be/41odh7SdCAc


Tempu di Postu: Nov-23-2022